Mijn eerste reis - Reisverslagen van Rob Romijnders - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Rob Romijnders - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

“Home, sweet home”, zo luiden vele deurmatten en plakaten langs de deur. Negen maanden geleden besloot ik deze opmerking te tarten. Ik besloot in het buitenland te gaan studeren.
Jullie, die dit lezen, zijn mijn sweet home. Ik wil de gekke verhalen delen die ik hier meemaak en proberen om een inzicht te geven in hoe de “home” in Rusland compleet anders is dan hier.

Recente Reisverslagen:

08 September 2014

Openbare orde - de goot van de straat

08 September 2014

Structuur - de vakken
Rob

“Home, sweet home”, zo luiden vele deurmatten en plakaten langs de deur. Negen maanden geleden besloot ik deze opmerking te tarten. Ik besloot in het buitenland te gaan studeren. Jullie, die dit lezen, zijn mijn sweet home. Ik wil de gekke verhalen delen die ik hier meemaak en proberen om een inzicht te geven in hoe de “home” in Rusland compleet anders is dan hier.

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1651

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: